aNto GO Blog

New Release

Friend

Statistik

Info Blog

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Online Users Check Google Page Rank Free Automatic Google Backlinks - SEO The Mass Auto DDL Submitter url submit PING

Other

free counters
-

Friday, November 2, 2012

Lowongan Kerja Bandar Lampung Hotel Emersia

Lowongan Kerja Bandar Lampung Hotel Emersia, Hotel Emersia memerlukan beberapa karyawan untuk di berbagai Posisi berikut:

URGENTLY REQUIRED

EMERSIA Hotel & Resort is four star hotel located in the heart of Bandar Lampung City, invites professional people to fill in the following positions :
1. ACCOUNT PAYABLE
2. COST CONTROL
3. RECEIVING

Qualification :
Male, Max.25 YO
Min. Diploma/Strata (Accounting)
Min. 1 years experience in similar position
Computer Literature
Good Appearance & Communicative
Excellent in spoken & written English

4. SECRETARY

Qualification :
Male, Max.25 YO
Min. Diploma/Strata (Accounting)
Min. 1 years experience in similar position
Computer Literature
Good Appearance & Communicative
Excellent in spoken & written English

5. SENIOR COOK

 Qualification :
Male, Max.30 YO
Min. SMIP (Perhotelan/Tataboga)
Min. 2 years experience in similar position
Good Appearance & Communicative
Excellent in spoken & written English

6. DUTY MANAGER
7. AST. FOM

Qualification :
Male, Max.35 YO
Min. Diploma/Strata (Perhotelan)
Min. 1 years experience in similar position
Good Appearance & Communicative
Excellent in spoken & written English
Qualified applicant should send resume, latest photograph, previous working reference letter to email address : bip_hrd@emersiahotel.com

Ibu Ida
HR Department EMERSIA Hotel & Resort
Jl. Wolter Monginsidi No. 70 Bandar Lampung 351212 - Lampung, Indonesia
Telp. +62721 - 258 258, Fax. +62721 - 262 440

0 comments

Post a Comment

Terima kasih telah membaca Lowongan Kerja Bandar Lampung Hotel Emersia, Bila ada artikel yang sudah tidak relevan atau ada link yang rusak, mohon pemberitahuannya melalui komentar. Secepatnya kami akan segera memperbaiki, Terima kasih. -aNto-Go

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...